Meie garantiid


Meie eesmärk on teie mugavam ja ohutum autosõidukogemus!
See tähendab, et me mitte ainult ei paigalda seadmeid, me pakume garanteeritud tulemusega lõpplahendusi.


Meil on loodud spetsiaalne klienditugi, mille eesmärgiks on teie kindlustunne valiku õigsuse suhtes ja võimalus vabalt ja nauditavalt kasutada ostetud seadmeid.

Missugust tuge me pakume pärast seda kui olete meie juures seadme paigaldanud:

1. Kasutamisalane väljaõpe. Täielik väljaõpe selle kohta, kuidas seadet kasutada kuni täieliku mõistmiseni. Vajadusel selgitavad ning demonstreerivad meie konsultandid kõike üksikasjalikult , ükskõik kui palju aega see ka ei võtaks. Meie konsultandid on läbinud spetsiaalse ettevalmistuse väljaõppeks ja teid õpetatakse kasutama kõiki seadmeid, mis need ka poleks.

2. Küsimused, mis tekivad kasutamise käigus. Piiramatu tehniline abi ja vastused küsimustele, mis tekivad kasutamise käigus kogu teie poolt ostetud seadme ekspluatatsiooniaja jooksul. See tähendab, et te saate meie poole pöörduda (ja peaksite seda tingimata tegema) kõigi küsimustega, mis on seotud seadme kasutamisega, juhul kui miski pole teile täiesti selge või kui kahtlete milleski.
Pöörduge meie poole nii mitu korda kui vaja kuni saate asjast lõplikult aru või kuni küsimuse lahendamiseni, seda vaatamata seadme paigaldamise ajale. Tingimuseks on vaid, see, et seadme ostsite just teie.

3 .Kahtlused valiku õigsuse osas. Kindlasti teatage meile ja külastage meid igasuguste kahtluste ja raskuste puhul,mis on tekkinud kasutamise käigus. Peaaegu iga paigaldus on individuaalne lähenemine teie nõudmistele ja soovidele, aga samuti ka auto eripäradele. Vahel juhtub, et me ei taba 100%-liselt täppi ja miski ei rahulda või häirib peale kasutamise algust. On väga oluline, et teataksite meile sellest võimalikult kiiresti. Praeguseni pole veel kordagi juhtunud, et me poleks suutnud probleemi lahendada ja poleks suutnud teid õnnelikuks teha!

Garantiid seadmetele ja materjalidele
Seadmetele ja materjalidele anname 2-aastase garantii. See tähendab, et 2 aasta jooksul alates seadme paigaldamisest me vastutame selle töö eest ja garanteerime 2 aasta jooksul seadme tasuta remontimise, teeninduse või vahetuse juhul kui seade pole korras või ei tööta õigesti. Garantiiremondi vajaduse korral me võtame seadme maha ja paigaldame uue tagasi meie kulul.

Garantii tööle
Tehtud tööle anname tinglikult tähtaajatu garantii. See tähendab, et garanteerime, et paigaldus toimub arvestades kõiki üldtunnustatud riske ja reegleid ning lähtudes ka meie kogemusest. Kui tekivad probleemid, mis on seotud just nimelt paigaldamisega, aga mitte seadme tööga - näiteks probleemid kinnitusega või kontaktiga ning selle põhjuseks on meiepoolne vale lähenemine paigaldamisele, siis lahendame selle probleemi tähtajatu garantii raames.

Garantiiremondi teostamise, teeninduse ja kompensatsiooni saamise tingimused
Me kompenseerime meie ettevõtte nimel arve alusel diagnostika ametlikus esinduses juhul kui on vaja kindlaks teha või kustutada pärast meie tehtud tööd tekkinud viga kompuutri abil. Avastatud probleemi kõrvaldamine, meie süül mittetoimivate või kahjustatud detailide tellimine ja vahetamine toimub meie endi poolt meie töökojas.

Me kompenseerime auto remondiks tehtud kulutused juhul kui miski läheb rikki meie süül ainult sel juhul kui me ise oma jõududega ei suuda tekkinud probleemi lahendada. Seesuguse kompenseerimise eeltingimuseks on, et on olemas eelnev kokkulepe vajaliku remondi osas, remondi teostamise koha osas ning edasise remondiarve koostamise osas meie ettevõtte nimele.

Me võime kompenseerida kulutatud isklikku aega ja moraalset kahju lisaallahindluse või kinkekaardi näol, et saaksite meilt edasisi oste sooritada. Rahalist kompensatsiooni me sellisel juhul ei paku.

Meie poolt paigaldatud seadme garantiiaja jooksul tohib seda remontida ja hooldust läbi viia ainult meie töökojas. Meie poolt sooritatud paigaldust võib garantii alusel tasuta parandada ainult meie töökojas ja meie meistrite poolt.
Me ei kompenseeri meie poolt paigaldatud seadmete remonti ja hooldust ega meie paigalduse parandamist, mis on teostatud teistes töökodades.
Juhul kui pöördute meie poolt paigaldatud seadme remondiks teistesse töökodadesse, maksate ise tehtud tööde eest isegi veel kehtiva garantii puhul.
Me jätame endale õiguse keelduda garantiikohustuse täitmisest juhul kui meie seadme remont teostatakse kusagil mujal ilma meiega kooskõlastamata.
Me teostame remonti ja hooldust ainult meie töökojas. Me ei teosta garantiiremonti väljasõidu korras.

Me ei paku uut seadet remondis oleva asendamiseks.

Võimalusel püüame probleemi alati kohapeal lahendada, kuid tihti tuleb nii garantiiremondi kui ka tavalise paigalduse jaoks eelnevalt töökojas vaba aeg broneerida. See on vajalik selleks, et kliendid, kelle autod juba on töös, saaksid samuti õigeaegselt teenindatud. Meie jaoks on ka teie probleemi võimalikult kiire lahendamine oluline, aga see ei tohiks teha õnnetuks meie teisi kliente. Tuleb arvestada, et mitte alati ei õnnestu probleemi hetkega lahendada ning vahel tuleb mõned päevad oodata.

Igal juhul töötame me teie elu mugavamaks muutmise nimel ning teeme kõik endast sõltuva, et teie elu oleks õnnelik ka siis kui on juhtunud midagi ebameeldivat.

Saage oma e-meilile ideid ja superpakkumisi mugavuste suurendamiseks